حرف‌مردم خراسان - چهارشنبه 1393/08/14 khorasannews.com
نوشته شده توسط : b

شخصي که آقاي محمدرضا خاتمي را فتنه گر خطاب کردي: در وضعيت کنوني فتنه گر واقعي شما و امثال شمايند که مديران و انديشمندان بزرگ اين کشور را بدون آن که در محاکم قضايي رسمي کشور محکوم شده باشند با اين عنوان خطاب مي کنند.

اين نرخ تورم پيشکش خودتان! اگر توانستيد فساد و بند و بست بازي نگه داشتن پول و طلب مردم به مدت ۱۲ ساعت براي درآمد بيشتر در بانک ها را پيگيري کنيد نه تورم را!

وزارت بهداشت، پزشکان متخصص را به ويزيت ۸ بيمار در ساعت ملزم کرده است. يعني هر بيمار 5.7 دقيقه، اين يعني تضييع حقوق بيماران. در کشورهاي توسعه يافته اين زمان بين ۲۵ تا ۳۵ دقيقه است.

باهنر بايد از اصلاح طلبان بترسد چون در صورت ورود آن ها، رأيش فقط منحصر به خانواده اش خواهد بود. فقط پنج رأي خواهد داشت.

چرا بابت پيامک هاي تبليغاتي از ما مشترکان هزينه کم مي شود؟

باز هم طبق معمول گراني ديگر. بعد از گران کردن بليت قطار و قبوض برق و گاز نوبت به افزايش پرداخت عوارضي بزرگراه ها رسيد! چرا کاهش قيمت نفت را از جيب مردم جبران مي کنيد؟

چرا داروخانه ها براي هر نسخه هزار و ششصد تومان حق فني و پانصد تومان حق ثبت مي گيرند؟ اين هزينه ها را هم بيمه هاي تکميلي پوشش نمي دهند!

سازمان نظام پزشکي لطفا رسيدگي کند. بعضي پزشکان متخصص در مرکز استان، برگه نسخه بيمار را هم از دفترچه بيمار براي خودشان جدا مي کنند که اين مشکلات را ايجاد مي کند: ۱- هيچ پرونده درماني براي بيمار نمي ماند ۲- براي دريافت خدمات بيمه تکميلي هيچ سندي وجود ندارد. ۳- بيماراني که مشکل زيادي دارند يا متوجه نشوند که فتوکپي بگيرند، بعدا بيمه طلايي و تکميلي جوابگوي آن ها نيست.

همراه اول هم از کار نادرست ايرانسل ياد گرفته است، سيم کارت هاي دائمي خاموش را سلب امتياز مي کند و مي فروشد. به چه حقي؟





:: بازدید از این مطلب : 463
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: